Pressemeddelelse

Thisted Svømmeklub indgår nyt stort 3-årigt hovedsponsorsamarbejde med Concordia Forsikring.

02. marts 2012 15:55

Sponsoratet er et todelt sponsorat - som dels omfatter et navnesponsorat til Concordia Forsikring Cup (tidl. Thisted Cup) samt et hovedsponsorat.

Om baggrunden for indgåelsen af sponsoraftalen med Thisted Svømmeklub, siger administrationschef i Concordia Forsikring Jørgen Møller, Sjørring: "Vi ser en god mulighed for at skabe opmærksomhed og synlighed lokalt her i et af vores kerneområder Mors/Thy gennem samarbejdet med Thisted Svømmeklub. Vi synes, at klubbens arbejde er vigtigt, og vi føler, at de værdier, klubben ligger for dagen, harmonerer rigtig godt sammen med vores. Ligeledes kan vi jo se, at klubben leverer en lang række flotte resultater, som danner en god baggrund for et udbytterigt sponsorsamarbejde, tilføjer Jørgen Møller.

Næstformand for Thisted Svømmeklub Jørgen Sølvkjær siger i forbindelse med indgåelse af aftalen med Concordia Forsikring: "Det er af absolut største vigtighed, at klubben får fat i engagerede og interesserede sponsorer, som er villige til at støtte os i vores arbejde. Vi er derfor meget tilfredse med, at Concordia Forsikring kan se en mulighed i et samarbejde med os. Det giver os som klub en god baggrund for at fortsætte arbejdet med det, vi værdsætter allermest, nemlig arbejdet med børn og unge, der dyrker en god sportsgren. Det kræver mange - også økonomiske - ressourcer at drive en forening, så derfor vil sponsorater af denne kaliber altid være noget, vi tager imod med kyshånd, slutter Jørgen Sølvkjær .

Sponsoratet træder i kraft med det samme, idet Thisted Svømmeklubs store årlige stævne, Thisted Cup, allerede fra i år kommer til at hedde Concordia Forsikring Cup 2012.

Yderligere information vedr. sponsoratet:

Jørgen Møller, administrationschef i Concordia Forsikring A/S, +45 4043 7806 Jørgen Sølvkjær, næstformand i Thisted Svømmeklub, +45 2172 2495, islandsvej4@gmail.com